Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби забезпечить безкоштовними послугами електронного цифрового підпису суб’єктів декларування, яким необхідно подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Як повідомили "ЗіБ" у ДФСУ, послуги ЕЦП надаються суб’єктам декларування відповідно до пункту 5.5 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФСУ.
З метою включення до посилених сертифікатів суб’єктів декларування реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП) до Реєстраційних карток необхідно вносити РНОКПП та додавати до комплекту реєстраційних документів завірену власноручним підписом копію облікової картки платника податків.
Зауважимо, що за наявності у паспорті громадянина України РНОКПП відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від РНОКПП, до Реєстраційних карток необхідно вносити серію та номер паспорту, а до комплекту реєстраційних документів додати копію сторінки паспорту з відміткою про таку відмову, засвідчену підписом власника.
Перелік документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП можна переглянути за цим посиланням.