flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оцінити кожного

10 липня 2015, 11:57

РСУ визначилася, яку інформацію та документи повинно містити суддівське досьє і хто його має наповнювати. Це передбачено рішенням Ради суддів України від 5 червня 2015 року №57, текст якої друкує "Закон і Бізнес".

Рада суддів України

Рішення

5 червня 2015 року                         м.Київ                                                                    №57

Про затвердження Положення про порядок ведення суддівського досьє

 

 

Заслухавши та обговоривши інформацію члена HCE Чумаченко Т.А. про затвердження Положення про порядок ведення суддівського досьє, відповідно до ст.85 закону «Про судоустрій і статус суддів» та Положення про Раду суддів, затвердженого X, позачерговим, з’їздом суддів 16.09.2010 (зі змінами), Рада суддів

ВИРІШИЛА:

Затвердити Положення про порядок ведення суддівського досьє, що додається.

 Голова                                                                                                         В.СІМОНЕНКО


Положення про порядок ведення суддівського досьє

Положення про порядок ведення суддівського досьє розроблено відповідно до вимог законів «Про судоустрій і статус суддів», «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації». Документ визначає вимоги щодо створення, формування, ведення, систематичного оновлення, обліку та зберігання суддівського досьє, перелік документів, які зберігаються в суддівському досьє, а також порядок доступу до інформації, яка міститься в суддівському досьє.

1. Загальні положення

1.1. Метою створення, формування та ведення суддівського досьє є відображення об’єктивної інформації стосовно судді при оцінюванні його діяльності.

1.2. Створення, формування та ведення суддівського досьє здійснюється з дотриманням таких принципів:

1) правдивості (всі суб’єкти, які подають інформацію, повинні знати й виконувати обов’язок щодо подання правильної, правдивої інформації на засадах рівності й справедливості);

2) точності (зібрана інформація має бути актуальною та регулярно оновлюватися);

3) релевантності (інформація, яка надходить, опрацьовується та зберігається в суддівському досьє, повинна відповідати цілям її збирання та не бути надмірною для реалізації мети ведення суддівського досьє);

4) захисту даних (інформація про персональні дані особи, захищена законом, та інформація, розкриття якої може порушити права інших осіб, повинна бути закритою/непублічною).

1.3. Інформація, яка міститься в суддівському досьє, використовується, обліковується та зберігається відповідно до закону та з урахуванням вимог законів «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», а також цього положення.

1.4. Формування суддівського досьє розпочинається Вищою кваліфікаційною комісією суддів після офіційного отримання копії указу Президента, яким суддю призначено на посаду вперше, а щодо суддів, які призначені або обрані на посаду до набрання чинності законом «Про забезпечення права на справедливий суд», створення суддівського досьє розпочинається Державною судовою адміністрацією після затвердження цього положення.

Ведення суддівського досьє припиняється після офіційного отримання комісією указу Президента, постанови Верховної Ради, якими суддю звільнено з посади, або після отримання повідомлення від голови суду про припинення повноважень судді в разі його смерті.

1.5. У суддівському досьє зберігаються інформація та документи, передбачені законом.

1.6. Формування, ведення, систематичне оновлення, облік та зберігання суддівського досьє забезпечуються комісією. Для забезпечення вказаних функцій у складі секретаріату комісії створюється відповідний структурний підрозділ, який діє відповідно до регламенту ВККС, положення про секретаріат ВККС та цього положення.

1.7. Комісія має право звертатися із запитами до відповідних органів та установ для отримання інформації, необхідної для формування, ведення, наповнення, оновлення суддівського досьє в порядку, визначеному положенням та чинним законодавством.

1.8. Інформація та документи для наповнення суддівського досьє надсилаються до комісії.

1.9. Суб’єкти, які надсилають інформацію до комісії систематично або за запитом комісії, формують та надсилають таку інформацію з урахуванням форми суддівського досьє (додаток №1 до положення).

1.10. Комісія затверджує форми ведення реєстру обліку суддівських досьє, журналу руху суддівського досьє, інших облікових документів, необхідних для обліку суддівського досьє.

1.11. Суддівське досьє створюється, формується та ведеться в паперовій формі, а в разі наявності технічної можливості, у тому числі повністю або частково, в електронній формі. За необхідності з інформації та документів, що надійшли в електронній формі, можуть виготовлятися витяги та виписки, роздруковуватися копії відповідних документів.

1.12. Суддівське досьє незалежно від форми його ведення зберігається в комісії.

2. Зміст суддівського досьє

2.1. Зміст суддівського досьє становлять персональні дані судді, інформація та документи, пов’язані з кар’єрою судді; інформація про ефективність здійснення судочинства суддею; інформація про дисциплінарну відповідальність судді; дані про відповідність судді етичним та антикорупційним критеріям. До суддівського досьє також додаються належним чином завірені копії документів, які підтверджують таку інформацію.

2.2. Персональні дані судді включають інформацію про:

2.2.1 особу судді (прізвище, ім’я, по батькові, дата та місце народження);

2.3. Інформація та документи, пов’язані з кар’єрою судді, включають:

2.3.1 копії заяв судді, пов’язані з його кар’єрою, та доданих до них документів;

2.3.2 копії рішень, прийнятих щодо судді ВККС, Вищою радою юстиції, Президентом, Верховною Радою;

2.3.3 інформацію про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання;

2.3.4 інформацію про результати участі судді в конкурсах на зайняття посади судді;

2.3.5 інформацію про результати проходження в Національній школі суддів спеціальної підготовки кандидата на посаду судді, а також підготовки судді впродовж перебування на посаді судді;

2.3.6 інформацію про результати кваліфікаційного оцінювання судді (у тому числі первинного) та регулярної оцінки судді впродовж строку перебування на посаді судді;

2.3.7 інформацію про здійснення викладацької діяльності в Національній школі суддів;

2.3.8 інформацію про зайняття суддею адміністративних посад з копіями рішень про обрання на ці посади та звільнення з них;

2.3.9 інформацію про обрання судді до органів суддівського самоврядування, ВККС, ВРЮ.

2.4. Інформація про ефективність здійснення судочинства суддею включає відомості про:

2.4.1 загальну кількість розглянутих справ;

2.4.2 кількість скасованих судових рішень та підстави їх скасування;

2.4.3 наявність та кількість рішень, що стали підставою для винесення рішень міжнародними судовими установами та іншими міжнародними організаціями, якими встановлено порушення Україною міжнародно-правових зобов’язань, у тому числі переглянутих після встановлення такого порушення Верховним Судом;

2.4.4 кількість змінених судових рішень та підстави їх зміни;

2.4.5 дотримання строків розгляду справи;

2.4.6 середню тривалість виготовлення тексту вмотивованого рішення;

2.4.7 судове навантаження, порівняно з іншими суддями у відповідному суді, регіоні з урахуванням інстанційності, спеціалізації суду та судді.

2.5. Інформація про дисциплінарну відповідальність судді включає дані про:

2.5.1 кількість скарг на дії судді;

2.5.2 дисциплінарні провадження та їх результати.

2.6. Дані про відповідність судді етичним та антикорупційним критеріям включає інформацію про:

2.6.1  відповідність витрат і майна судді та членів його сім’ї, а також близьких осіб задекларованим доходам;

2.6.2  відповідність судді вимогам законодавства у сфері запобігання корупції;

2.6.3  відповідність поведінки судді правилам суддівської етики.

3. Порядок формування суддівського досьє

3.1. Суддівське досьє формується відповідальним структурним підрозділом комісії протягом десяти робочих днів після офіційного отримання комісією копії указу Президента, яким суддю призначено на посаду вперше.

3.2. Оригінал підписаного тексту присяги судді передається до комісії протягом десяти робочих днів після проведення урочистої церемонії складання присяги суддею.

3.3. Структурний підрозділ комісії, відповідальний за проведення добору кандидатів на посаду судді вперше, передає до відповідального структурного підрозділу впродовж двох робочих днів після офіційного отримання комісією копії указу Президента, яким суддю призначено на посаду, таку інформацію та документи для формування суддівського досьє:

1) матеріали кандидата на посаду судді, направлені Національною школою суддів за результатами спеціальної підготовки;

2) копію заяви кандидата на посаду судді про участь у конкурсі на зайняття посади судді, за результатами проведення якого кандидат був рекомендований на посаду судді, та копії документів, які додавалися до цієї заяви;

3) копію рішення комісії, прийнятого за результатами проведеного конкурсу на зайняття посади судді.

Копія указу Президента про призначення судді на посаду судді вперше передається до відповідального структурного підрозділу структурним підрозділом комісії, відповідальним за правову роботу, впродовж двох робочих днів після отримання ним відповідної копії указу Президента.

3.4. Створення суддівських досьє діючих суддів здійснюється ДСАУ з урахуванням розд.9 цього положення.

3.5. Суддівське досьє судді, який був звільнений з посади у зв’язку із закінченням строку, на який його було призначено, та який раніше не звертався до ВККС із заявою про обрання його на посаду судді безстроково, судді, звільненого з посади судді за його заявою про відставку, або судді, який раніше вже був обраний суддею безстроково і звільнений з посади за власним бажанням, розпочинає формуватися відповідальним структурним підрозділом у десятиденний строк після звернення судді до комісії з відповідною заявою про обрання на посаду судді безстроково.

3.6. Структурний підрозділ комісії, відповідальний за питання, пов’язані з кар’єрою судді, впродовж двох робочих днів передає відповідальному структурному підрозділу:

— заяву кандидата про рекомендування його для обрання на посаду судді безстроково та копії документів, які додавалися до цієї заяви, у разі звернення до комісії особи, передбаченої в п.3.5 положення;

— копію постанови ВР, після отримання її від структурного підрозділу комісії, відповідального за правову роботу, в разі обрання судді на посаду безстроково в загальному порядку, визначеному законом.

3.7. Суддівське досьє судді, вказаного в п.3.5 положення, у випадку, коли суддівське досьє стосовно такого судді раніше не було сформоване, формується з урахуванням п.3.6 положення.

3.8. Суддівське досьє судді, вказаного в п.3.5 положення, у випадку, коли щодо такого судді суддівське досьє раніше вже було сформоване, вилучається відповідальним структурним підрозділом з архіву, оновлюється необхідною інформацію та ведеться в порядку, встановленому положенням.

4. Порядок ведення суддівського досьє

4.1. Ведення суддівського досьє, надсилання запитів для наповнення суддівського досьє, наповнення та оновлення суддівського досьє за результатами отриманої інформації забезпечуються відповідальним структурним підрозділом.

4.2. Для підтримання суддівського досьє в актуальному стані відповідальним структурним підрозділом забезпечується систематичне оновлення інформації.

Структурним підрозділом комісії впродовж десяти робочих днів, після надання інформації та відповідних документів, забезпечується внесення даних до суддівського досьє. Комісія затверджує графік надання інформації та документів для наповнення суддівського досьє, який оприлюднюється на її офіційному веб-сайті та доводиться до відома володільців відповідної інформації.

4.3. З метою отримання необхідної для проведення кваліфікаційного оцінювання судді інформації комісія має право направляти запити до відповідних органів, установ та отримувати від них інформацію за вказаний у запиті період часу.

4.4. Структурний підрозділ комісії, відповідальний за питання, пов’язані з кар’єрою судді, не пізніше наступного робочого дня після реєстрації в комісії заяви судді, пов’язаної з його кар’єрою, передає копію такої заяви та копії документів, які були додані до неї до відповідального структурного підрозділу для включення до суддівського досьє.

4.5. Вища рада юстиції впродовж десяти робочих днів після прийняття Президентом або Верховною Радою за результатами розгляду подання про звільнення судді з посади рішення про звільнення судді надсилає до комісії належним чином завірені копії документів, які стали підставою для звільнення судді.

4.6. Керівник апарату суду, в якому працює суддя, надсилає до комісії засобами захищеного зв’язку, у тому числі електронного, інформацію про зміни персональних даних суддів, які зараховані до штату відповідного суду, протягом десяти робочих днів з моменту отримання такої інформації.

4.7. Голова суду, в якому працював суддя, впродовж десяти робочих днів надсилає до комісії інформацію та відповідні документи на підтвердження факту смерті судді.

4.8. Інформація про результати участі судді в конкурсі на зайняття посади судді надається структурним підрозділом комісії, відповідальним за проведення конкурсу на зайняття посади судді, до відповідального структурного підрозділу впродовж трьох робочих днів після проведення конкурсу та затвердження його результатів.

Така інформація повинна містити такі дані щодо кожного судді, який брав участь у відповідному конкурсі:

1) копію заяви судді про участь у конкурсі з копіями документів, які додавалися до неї;

2) інформацію про допуск судді до участі в конкурсі;

3) результат проведення конкурсу;

4) дату та номер рішення комісії, прийнятого за результатами проведеного конкурсу.

4.9. Інформація про суддів, які пройшли підготовку в Національній школі суддів впродовж перебування на посаді судді, надсилається Націо­нальною школою суддів до комісії протягом десяти робочих днів після закінчення відповідної підготовки. 

Така інформація повинна містити:

1) назву підготовки;

2) період проведення підготовки;

3) місце проведення підготовки;

4) номер і дату видачі документа про проходження підготовки;

5) анкету оцінювання судді викладачем (тренером).

4.10. Інформація про спеціальну підготовку кандидата на посаду судді включається до суддівського досьє в порядку, передбаченому п.3.3 положення.

4.11. Інформація про результати первинного кваліфікаційного оцінювання суддів з метою прийняття рішень щодо можливості здійснення ними правосуддя у відповідних судах надається до відповідального структурного підрозділу впродовж трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення комісією.

Інформація про результати кваліфікаційного оцінювання судді надається до відповідального структурного підрозділу впродовж трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення комісією.

Така інформація повинна містити:

1) підставу проведення кваліфікаційного оцінювання (копію заяви судді про проведення кваліфікаційного оцінювання або копію рішення комісії про призначення кваліфікаційного оцінювання);

2) дату проведення кваліфікаційного оцінювання;

3) результати кваліфікаційного оцінювання;

4) дату та номер рішення комісії, прийнятого за результатами кваліфікаційного оцінювання.

4.12. Інформація про результати регулярного оцінювання судді надається суб’єктами оцінювання, які встановлені законом, у порядку, визначеному положенням про проведення регулярного оцінювання судді.

4.13. Інформація про здійснення суддею викладацької діяльності в Національній школі суддів надсилається Національною школою суддів до комісії поштовим зв’язком або електрон­ним зв’язком протягом десяти робочих днів після закінчення відповідної підготовки.

Така інформація повинна містити:

1) тему проведеного заняття;

2) цільову аудиторію слухачів;

3) період проведення заняття;

4) місце проведення заняття.

4.14. Інформація про зайняття суддею адміністративної посади разом із завіреною в установленому порядку копією рішення про обрання на посаду або звільнення з посади надсилається поштовим зв’язком або засобами захищеного електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису до комісії керівником апарату відповідного суду протягом десяти робочих днів з моменту зайняття суддею адміністративної посади.

4.15. ВРЮ, РСУ направляють поштовим зв’язком або засобами електронного зв’язку до комісії інформацію про обрання судді до відповідного органу впродовж десяти робочих днів з моменту обрання судді до відповідного органу.

Інформація про обрання судді до ВККС надається структурним підрозділом, який відповідає за кадровий облік працівників комісії, до відповідального структурного підрозділу впродовж трьох робочих днів з моменту зарахування судді до штату комісії.

Така інформація повинна містити дані про:

1) назву органу, до якого було обрано суддю;

2) статус судді в органі;

3) займану посаду судді в органі.

4.16. Інформація про ефективність здійснення судочинства суддею.

4.16.1. Керівник апарату суду, в якому працює суддя, відповідно до графіка надання інформації та документів для наповнення суддівського досьє надсилає поштовим зв’язком або засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису до комісії таку інформацію за звітний період щодо кожного судді:

1) кількість розглянутих справ;

2) кількість скасованих рішень та підстави їх скасування;

3) кількість змінених судових рішень та підстави їх зміни;

4) дані щодо дотримання строків розгляду справи;

5) середню тривалість виготовлення тексту вмотивованого рішення, яка обчислюється відповідно до методики розрахунку;

6) судове навантаження порівняно з іншими суддями у відповідному суді, регіоні з урахуванням інстанційності, спеціалізації суду та судді.

За запитом комісії така інформація надсилається протягом десяти робочих днів.

4.16.2. Інформація щодо рішень судів, які стали підставою для встановлення порушення Україною міжнародно-правових зобов’язань, направляється до комісії Міністерством юстиції поштовим зв’язком або засобами електронного зв’язку протягом десяти робочих днів з дня надходження відповідного запиту комісії.

4.16.3. Інформація про середнє судове навантаження в регіонах з урахуванням інстанційності, спеціалізації суду та судді надсилається до комісії ДСАУ поштовим зв’язком або засобами електронного зв’язку відповідно до графіка надання інформації та документів для наповнення суддівського досьє.

4.17. Інформація про дисциплінарну відповідальність суддів ВС та вищих спеціалізованих судів надсилається до комісії ВРЮ поштовим зв’язком або засобами електронного зв’язку відповідно до графіка надання інформації та документів для наповнення суддівського досьє або на запит комісії протягом десяти робочих днів.

Інформація про дисциплінарну відповідальність суддів місцевих та апеляційних судів надається службою інспекторів комісії до відповідального структурного підрозділу відповідно до графіка надання інформації та документів для наповнення суддівського досьє.

Така інформація повинна містити дані про:

1)  кількість скарг на дії судді за відповідний період;

2)  результати дисциплінарного провадження.

4.18. Інформація про доходи, витрати та майно судді та членів його сім’ї формується на підставі даних декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік.

Керівник апарату суду, в якому працює суддя, один раз на рік протягом десяти робочих днів після оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, поштовим зв’язком надсилає до комісії копії таких декларацій для долучення до суддівських досьє.

4.18.1. Інформація про відповідність витрат і майна судді та членів його сім’ї, а також близьких осіб судді їх задекларованим доходам формується комісією на основі даних, отриманих від центрального органу виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику.

4.18.2. Інформація про відповідність судді вимогам законодавства у сфері запобігання корупції надається до комісії органом, до компетенції якого належить реалізація державної антикорупційної політики, органом державного фінансового контролю в Україні протягом десяти робочих днів з дня надходження відповідного запиту комісії. До складу інформації про відповідність судді вимогам законодавства у сфері запобігання корупції також включається інформація, надіслана до комісії за результатами моніторингу відповідності рівня життя судді.

4.18.3. ВРЮ впродовж десяти робочих днів на запит комісії надсилає дані щодо відповідності поведінки суддів ВС та вищих спеціалізованих судів правилам суддівської етики. Інформація про відповідність поведінки суддів місцевих та апеляційних судів правилам суддівської етики, дисциплінарну відповідальність суддів місцевих та апеляційних судів надається службою інспекторів комісії до відповідального структурного підрозділу відповідно до графіка надання інформації та документів для наповнення суддівського досьє.

5. Оформлення та облік документів у суддівському досьє

5.1. Кожне суддівське досьє зберігається окремо з присвоєнням єдиного номера для паперової та електронної форми.

5.2. Під час формування та ведення суддівського досьє інформація заповнюється, а документи долучаються відповідальним структурним підрозділом відповідно до розділів форми суддівського досьє.

У тих розділах суддівського досьє, які передбачають зберігання разом з інформацією копій документів, спочатку до досьє підшивається відповідна форма з інформацією, а потім долучається копія документа.

5.3. Після заповнення інформації на аркуші з інформацією відповідного розділу під час його формування або ведення працівником відповідального структурного підрозділу на звороті цього аркуша заповнюється відповідна форма, в якій проставляється дата внесення останньої інформації відповідного аркуша, підпис, прізвище, ім’я, по батькові працівника, який вчинив запис та додав відповідний документ, коротка інформація про дані, якими було доповнено суддівське досьє.

5.4. Облік суддівських досьє ведеться в алфавітному порядку шляхом складання реєстру.

Ведення реєстру суддівських досьє проводиться за формою, установленою в порядку, визначеному п.1.10 положення.

5.5. Облік суддівських досьє, переданих на архівне зберігання, ведеться в алфавітному порядку шляхом складання реєстру суддівських досьє, переданих на архівне зберігання, форма якого визначається в порядку, встановленому п.1.10 положення.

6. Порядок зберігання суддівського досьє

6.1. Суддівське досьє — це сукупність документів з обмеженим доступом, яке містить інформацію для службового користування та зберігається у відповідно обладнаному приміщенні, крім інформації та документів, оприлюднення яких передбачене законом.

6.2. Зберігання суддівських досьє забезпечує відповідальний структурний підрозділ.

6.3. Після звільнення судді з посади, припинення ведення його суддівського досьє таке досьє виключається з реєстру суддівських досьє, на ньому проставляється архівний номер, досьє включається до реєстру суддівських досьє, переданих на архівне зберігання.

Рух суддівського досьє з реєстру суддівських досьє в реєстр суддівських досьє, переданих на архівне зберігання та навпаки, фіксується в журналі руху досьє, форма якого визначається в порядку, встановленому п.1.10 положення.

6.4. Діючі суддівські досьє зберігаються окремо від архівних суддівських досьє.

7. Порядок доступу до суддівського досьє

7.1. Доступ до суддівського досьє мають члени комісії, працівники відповідального структурного підрозділу, судді (до свого досьє) та інші особи відповідно до закону.

7.2. Суддя має право ознайомлюватися з матеріалами свого суддівського досьє та робити виписки з нього, виготовляти копії та використовувати засоби відео- та фотофіксації, а також надавати для долучення до суддівського досьє інші документи щодо своєї кар’єри та виконання роботи судді.

7.3. На запит судді комісія може надавати виписки із суддівського досьє стосовно інформації, яка міститься у ньому.

8. Відповідальність за використання даних суддівського досьє

8.1. Особи, які мають доступ до суддівського досьє, несуть персональну відповідальність щодо нерозголошення відомостей стосовно суддів, які не підлягають розголошенню відповідно до закону. У разі порушення законодавства про доступ до публічної інформації та захисту персональних даних судді настає відповідальність відповідно до чинного законодавства.

9. Прикінцеві положення

9.1. На виконання ст.14 розд.ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» закону «Про забезпечення права на справедливий суд» та п.1.4 положення  суддівське досьє суддів судів загальної юрисдикції створюється ДСАУ та у визначений цим законом строк передається до комісії. Після передачі до комісії суддівських досьє подальшим веденням, обліком та зберіганням суддівського досьє займається відповідальний структурний підрозділ.

9.2. Голова, керівник апарату Верховного Суду, голови та керівники апаратів вищих спеціалізованих та апеляційних судів надають до ДСАУ передбачену п.3 ст.85 закону «Про судоустрій і статус суддів» і наявну в суді інформацію про суддів, їх професійну діяльність на посаді, наукову, викладацьку діяльність, інформацію про підготовку, підвищення кваліфікації в Національній школі суддів, за період  з 1.01.2012 до набрання чинності законом «Про забезпечення права на справедливий суд».

9.3. Голови та керівники апаратів місцевих судів надають до відповідного територіального управління ДСАУ передбачену п.3 ст.85 закону «Про судоустрій і статус суддів» і наявну в суді інформацію щодо суддів місцевих судів, їх професійну діяльність на посаді, наукову, викладацьку діяльність, інформацію про підготовку, підвищення кваліфікації в Національній школі суддів, за період з 1.01.2012 до набрання чинності законом «Про забезпечення права на справедливий суд».

9.4. Інформація надається до ДСАУ згідно з графіком, визначеним наказом ДСАУ. До інформації додаються належним чином завірені копії документів, які підтверджують таку інформацію.

Інформація щодо суддів місцевих судів загальної юрисдикції в межах п’ятирічного строку, в яких закінчується строк повноважень до 28.03.2016, надається до ДСАУ згідно з окремим графіком, визначеним наказом ДСАУ, на підставі наданих комісією даних про таких суддів.

9.5. ДСАУ формує реєстри в порядку та за формою, визначеною п.5.4 положення, та передає їх і відповідні суддівські досьє до відповідального структурного підрозділу комісії за актами прийому-передачі.

9.6. ДСАУ при створенні суддівського досьє не здійснює його наповнення інформацією, збирання якої не було передбачено в період з 1.01.2012 до набрання чинності законом «Про забезпечення права на справедливий суд».

9.7. ДСАУ, територіальні управління ДСАУ, голови та керівники апаратів судів, інші особи (крім комісії), які беруть участь у формуванні суддівських досьє, не можуть поширювати або передавати третім особам, крім комісії, інформацію, яка відповідно до ст.85 закону «Про судоустрій і статус суддів» становить зміст суддівського досьє та стала їм відома при виконанні функцій щодо формування суддівського досьє відповідно до цього положення. Розпорядником такої інформації є комісія.

Після передачі до комісії реєстрів суддівських досьє інформація, яка становить зміст суддівського досьє, або копії документів, які її підтверджують, у ДСАУ, територіальних управліннях ДСАУ не збираються.