flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Повідомлення для учасників судового процесу про початок функціонування підсистеми "Електронний суд" у всіх місцевих та апеляційних судах

23 травня 2019, 17:11

Відповідно до наказу ДСА України від 22.12.2018 № 628 “Про проведення тестування підсистеми “Електронний суд” у місцевих та апеляційних судах розпочалась експлуатація підсистеми ‘Електронний суд” у тестовому режимі, з метою забезпечення обміну електронними документами між судами та учасниками судового процесу.

Зважаючи на вимоги розділу XI Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 р. № 30 (в редакції від 02.03.2018 р. № 17 зі змінами) приймання та реєстрація процесуальних документів повинні здійснюватись з офіційних електронних адрес (Електронних кабінетів), які учасники судового процесу мають створити в Електронному суді, розміщеному за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua. В якості допомоги під час реєстрації офіційної електронної адреси рекомендуємо попередньо переглянути відеоінструкцію з покроковим алгоритмом дій, розміщеної за посиланням:https://id.court.gov.ua.    

Одночасно звертаємо Вашу увагу на необхідність отримання власного електронного цифрового підпису, оскільки, відповідно до ч. 8 ст. 14 ЦПК України та ч. 8 ст. 18 КАС  України подання процесуальних та інших документів, вчинення інших процесуальних дій в електронній формі виключно за допомогою Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, можливе лише з використанням власного електронного цифрового підпису.

Документи подаються за допомогою електронного кабінету в форматі Елетронного документу та Електронної копії паперового документу. Суд приймає подані Електронні документи як оригінали документів, а Електронні копії паперових документів, як завірені копії оригіналів документів та можуть вимагати надання їх оригіналів для перевірки.

Після успішної відправки особа може відслідковувати рух та стан розгляду документа в суді. Відомості про доставку документа, його реєстрацію та інші відомості надсилаються до електронного кабінету автора в автоматичному режимі.

Адвокати, нотаріуси, приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, державні органи, органи місцевого самоврядування та суб’єкти господарювання державного та комунального секторів економіки реєструють офіційні електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі в обов’язковому порядку.

Інші особи реєструють офіційні електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі в добровільному порядку.

Особам, які зареєстрували офіційні електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі, суд надсилає будь-які документи у справах, в яких такі особи беруть участь, виключно в електронній формі шляхом їх направлення на офіційні електронні адреси таких осіб, що не позбавляє їх права отримати копію судового рішення у паперовій формі за окремою заявою.

Будь-яка реєстрація та обробка процесуальних документів надісланих учасниками процесу на електронну адресу суду з електронної пошти з доменним іменем “@mail.gov.ua” або з будь-яких інших доменних імен, не з електронних адрес (Електронних кабінетів), створених в Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, судом не будуть прийматися та реєструватися.

Щодо детальнішої інформації можна перейти за посиланнями

https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/vr030414-10#n1272